Werken bij Boso 

Vacature:  Zelfstandig financieel administratief medewerker

  • Vacature: Vervanging hoofd administratie 28-36 uur (i.v.m. zwangerschap)
  • Gevraagd: MBO+/ HBO werk- en denk niveau
  • Periode: Juni 2018 t/m januari 2019 ( 8 maanden )

Omschrijving
Het verwerken van alle financieel administratieve gegevens van BOSO en alle gelieerde bedrijven tot de gewenste informatie en adviezen ter ondersteuning van de directie en bedrijfsvoering. Geeft leiding en sturing aan de mensen en activiteiten op de financiële administratie. Contactpersoon voor en administratieve afhandeling van personeelsaanverwante zaken. Het bieden van managementondersteuning en facilitaire ondersteuning en deels systeembeheer.

U bent verantwoordelijk voor correcte verwerking van financieel administratieve gegevens tot dag, week, maand rapportages en melden van afwijkingen.  In overleg opstellen jaarbudget. Tijdig en juist verwerken van periodieke wettelijke verplichtingen en het onderhouden van contacten hierover. Op dag, week, maand niveau overzichtelijke verkooprapportages uitdraaien t.b.v. voortgang verkoop. Verantwoordelijk voor de aansturing administratie en geleverde kwaliteit/productiviteit. Op accurate en integere wijze afhandeling en administratie van personele regelingen en salarissen van medewerkers. Is verantwoordelijk voor systeembeheer en opvolging vragen.

Taken 
Verwerken van financiële gegevens naar maandrapportages van alle gelieerde bedrijven (V&W, balans). Wettelijk verplichte periodieke BTW aangiften, belastingen, CBS.

Administratieve werkzaamheden: dagelijkse verkoopoverzichten met omzet binnen/buitenland en overige verkooprapportages periodiek of op verzoek. Snijlijsten en registratie voorraden i.o.m. inkoop. Kasbeheer en beheer contracten, verzekeringen etc.

Sturing en ondersteuning geven aan activiteiten op administratief en facilitair gebied.

Maandelijkse salarisverwerking en verwerking mutaties. Regelen en uitvoeren personele zaken als verzekeringen, pensioen, arbeidsovereenkomsten, registratie en opvolging ziekteverzuim, registratie vrije dagen.

Diverse management ondersteunende zaken als correspondentie, facilitair toezicht kantoren, bijhouden voorraden koffie, thee etc. Aanspreekpunt voor vragen over systeembeheer en computers. Maken van dagelijkse back-up van het systeem.

Functie eisen

  • MBO+/HBO werk- en denkniveau.
  • Ervaring in een soortgelijke functie is een pré.

Woonachtig in de omgeving van Sneek

Geïnteresseerd? Stuur je motivatie naar nienke@boso.nl

Wilt u als eerste op de hoogte zijn bij nieuwe vacatures? Volg ons dan via LinkedIn. Zodra er nieuwe vacatures zijn, publiceren we dit op onze LinkedIn pagina.